Архівний відділ Богуславської райдержадміністрації Київської області |
|
План План розвитку архівної справи на 2015 рік ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до плану розвитку архівної справи в архівному відділі Богуславської райдержадміністрації на 2015 рік
1. Адміністративно-управлінська діяльність 1.1-2. Складання річного плану роботи відділу та своєчасне звітування перед ДАКО про виконання планових завдань. 1.3. Брати участь у виконанні Плану заходів щодо здійснення контролю за наявністю, станом і рухом документів НАФ та таких, що підлягають включенню до нього, на 2009-2019 роки. 1.4. Брати участь в семінарах, нарадах, колегіях, які проводитиме 1.5. Підвищення рівня кваліфікації 1.6. Ведення діловодства в відділі 1.7. Проведення архівних виставок до визначних дат району, міста тощо.
2. Забезпечення схоронності документів 2.1. Здійснювати Виконання завдань і заходів, визначених наказом Укрдержархіву від 15.08.2012 № 145 «Про посилення протипожежного захисту в архівних установах» та наказу Державного архіву Київської області від 22.08.2012 № 60 «Про посилення протипожежного захисту в архівних відділах райдержадміністрацій, міських рад, трудових архівах». 2.2. Вжити заходів щодо посилення охоронної та пожежної безпеки архівних приміщень, забезпечення надійності експлуатації їх інженерних мереж та комунікацій. 2.3-5.При поступленні документів на державне зберігання забезпечити їх схоронність, постійне вивірення та уточнення облікових документів. 2.6.Постійний контроль за протипожежним станом, виміри температурно вологого стану в архівосховищі. 2.7.Проведення санітарно-гігієнічних робіт в відділі. 2.8. Здійснення заходів щодо охорони праці, цивільного захисту.
3. Державний облік документів 3.1.Вжити заходів щодо посилення охоронної безпеки архівних приміщень, забезпечення надійності експлуатації їх інженерних мереж та комунікацій. 3.2-4.При надходженні та вибутті документів вести постійний облік, внесення змін в картотеку та Фондові справи. 3.5. Посилення контролю за станом архівної справи та діловодства на підприємствах, в установах і організаціях (планування комплексних, тематичних, контрольних перевірок в установах списку № 1). Вжиття заходів щодо дотримання нормативних вимог до організації своєчасного обліку документів, що надходять на постійне зберігання; вивірення та уточнення облікових даних. 3.6. Проведення комплексних перевірок роботи трудових архівів щодо стану зберігання, обліку та використання документів з особового складу ( І квартал 2015 року). 3.7. Переведення в електронний формат каталожних карток. 3.8. Переведення в електронний формат описів справ (Excel). 3.9.Проведення роботи щодо виявлення документів особового походження і фотодокументів, їх передавання до ДАКО для здійснення експертизи цінності та описування. 3.10. Проведення паспортизації архівних підрозділів установ, підприємств і організацій у зоні комплектування архівних відділів. 3.11. Складання «Відомостей про зміни у складі та обсязі фондів станом на 01.01.2015» та їх подання до Державного архіву Київської області до 01.03.2015 року. 3.12. Складання карток фондів, що зберігаються в архівних відділах райдержадміністрацій, міських рад, та їх подання до Державного архіву Київської області.
4.Створення та вдосконалення довідкового апарату 4.1.Організувати виявлення унікальних документів НАФ, що зберігаються в архівних відділах (секторах) районних державних адміністрацій, міських рад, та подання анотованих переліків унікальних документів НАФ на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Київської області з врахуванням вимог, викладених в листі Укрдержархіву від 05.07.2012 № 01.3/2167 «Про складання анотованого переліку унікальних документів Національного архівного фонду. 4.2. Організувати виявлення унікальних документів НАФ, що зберігаються у музеях і бібліотеках, та подання анотованих переліків унікальних документів НАФ музеїв і бібліотек на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Київської області. 4.3. Постійне оновлення інформації власних сторінок веб-сайту «Електронна мережа архівів Київщини». 4.4. Організувати облік справ, невиявлених в процесі перевіряння наявності і стану справ, що знаходяться в розшуку, складання списків цих справ та подання їх до Державного архіву Київської області. 4.5. Розміщення відомостей про місцезнаходження документів ліквідованих підприємств, установ і організацій на інформаційних стендах архіву, на на власній сторінці веб-сайту «Електронна мережа архівів Київщини». 4.6. Співпрацю з засобами масової інформації з метою популяризації архівних документів.
5 .Нормування НАФ, експертиза цінності документів 5.1.Контроль та ведення списків № 1,2,3 5.2.Письмові попередження відомчих архівів про проведення упорядкування та здавання архівних документів, згідно графіків упорядкування та передачі документів на державне зберігання. 5.3-4.Прийом документів та перевірка їх фізичного стану 5.5. Збільшення бюджету часу на розгляд номенклатур справ, інструкцій з діловодства, положень про архівні підрозділи установ, підприємств та організацій, надання консультаційно-методичної допомоги в їх складанні у зв’язку із затвердженням нових нормативних актів: Переліку типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів; Типового положення про архівний підрозділ органу державної влади, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації. 5.6. Розміщення відомостей про місцезнаходження документів ліквідованих підприємств, установ і організацій на інформаційних стендах архіву, на на власній сторінці веб-сайту «Електронна мережа архівів Київщини». 5.7. Здійснення заходів щодо охорони праці, цивільного захисту.
6.Організаційно-методичне керівництво і контроль за роботою відомчихархівів 6.1.Надання методичної, практичної допомоги у підготовці нормативно-методичних документів із питань організації діловодства та архівної справи. 6.2.Налагодження роботи з підвищення кваліфікації працівників діловодних служб. 6.3.Взяття участі в роботі засідань ЕК відомчих архівів та складання заключень на описи 6.4.Проведення паспортизації відомчих архівів 6.5.При проведенні комплексних та контрольних перевірок установ, звернути увагу на стан діловодства і архівної справи з інформуванням про результати перевірок (при необхідності) органів державної влади та місцевого самоврядування 6.6.Постійні консультації працівників діловодних служб 6.7.Взяття участі в підготовці і проведенні нарад чи семінарів з питань діловодства 6.8-9.Ведення наглядових справ та карток обліку роботи з відомчими архівами 6.10.Постійне надання допомоги підрозділам державних установ в упорядкуванні документів 6.11.Надання методичної-консультативної допомоги Трудовому архіву
7. Науково-інформаційна робота 7.1-2.Виконання запитів тематичного та соціально-правового характеру і видачу відповідей по інших питаннях 7.3.Підготовка статті для публікації в місцевій пресі /до Дня Перемоги/ 7.4.Видача документів в тимчасове користування, обслуговування дослідників, консультації про склад та зміст документів 7.5.Вивчення складу електронних документів, виявлення оригіналів окремих видів документів, що створюються в установах лише в електронній формі, зокрема, кіно-, фото-, фоно-, відео документів, документів з науково-дослідної і дослідно-конструкторської роботи, проектування, вишукування, будівництва і експлуатації, промислового та сільськогосподарського виробництва, земельних ресурсів, охорони навколишнього природного середовища, об’єктів права інтелектуальної власності тощо. 7.6. Виявлення установ-джерел формування Національного архівного фонду, у яких впроваджено електронний документообіг, що відповідає вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», та у діяльності яких утворюються електронні документи з електронним цифровим підписом. 7.7. Взяти участь: . у навчаннях за професійними програмами та за програмами тематичних короткотермінових семінарів у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників при Київській облдержадміністрації. - Участь державних службовців у щорічному Всеукраїнському конкурсі «Кращий державний службовець». - Участь у конкурсі науково-методичних та науково-інформаційних робіт з архівознавства, документознавства, археографії. - Участь у конкурсі наукових праць імені Василя Веретенникова у галузі архівознавства, археографії і документознавства.
Начальник архівного відділу Н.Ф.Линенко |